Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Γιώργος Μπαβέλης: O σύντροφος της Νίνας Λοτσάρη μιλάει για την σχέση τους


Ερωτευμένη με το μοντέλο Γιώργο Μπαβέλη είναι η Νίνα Λοτσάρη και τους τελευταίους μήνες είναι ζευγάρι. Η λυρική τραγουδίστρια και το μοντέλο και pr manager σε γνωστό καφέ στη Γλυφάδα, είναι μαζί και ερωτευμένοι.

Ο Γιώργος Μπαβέλης παραχώρησε συνέντευξη στην Real News μιλώντας για πρώτη φορά για τη σύντροφό του Νίνα Λοτσάρη και για τη σχέση τους. Σχετικά με το αν έχει ενοχληθεί που το τελευταίο χρονικό διάστημα ήρθε στα φώτα της δημοσιότητας λόγω της σχέσης του, απαντάει: "Δεν με ενοχλεί τίποτα. Δεν νομίζω να έχω δώσει ποτέ δικαιώματα, και αυτοί που με ξέρουν με ξέρουν μέσα από τη δουλειά μου. Δεν έχω τέτοια θέματα και -δόξα τω Θεώ- με τη Νίνα είμαι ευτυχισμένος".

Ο Γιώργος Μπαβέλης επέστρεψε και στο χώρο του modeling έπειτα από ένα διάστημα μακράς αποχής από τον χώρο. Φωτογραφήθηκε για έναν από τους μεγαλύτερους καταλόγους ανδρικών ρούχων της Τουρκίας και για περιοδικά μόδας. Δήλωσε χαρακτηριστικά για αυτό: "Η φωτογράφιση έγινε για μια ιταλοτουρκική εταιρεία ρούχων, με τον κατάλογο να κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες στην Τουρκία. Πάω κάθε χρόνο, είτε την άνοιξη είτε το καλοκαίρι, κάθομαι για περίπου τρεις μήνες και κλείνω συνεργασίες. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η ελληνική αγορά έχει πέσει πάρα πολύ. Αναγκαστικά έριξα όλο το βάρος μου στο εξωτερικό, κυρίως στην αγορά της Γερμανίας και της Τουρκίας. Οι αγορές αυτές, όσον αφορά τον χώρο της μόδας, κρατάνε γερά και φυσικά οι οικονομικές απολαβές είναι πολύ καλύτερες από ό,τι στην Ελλάδα".

Ποιος είναι όμως ο Γιώργος Μπαβέλης που έχει κλέψει την καρδιά της Νίνας Λοτσάρη;

Το βιογραφικό του Γιώργου Μπαβέλη πλούσιο, με δουλειές στο χώρο της μόδας τόσο στην Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό. Στα 33 του χρόνια σήμερα ασχολείται με τις δημόσιες σχέσεις στο Club - restaurant Mikro και κάνει επιλεκτικές δουλειές στο χώρο του modeling. Έχει πάθος με τα moto cross κάνει kick boxing και cross fit, είναι Σκορπιός και αντίθετα με άλλους ξεκίνησε στο χώρο της μόδας δουλεύοντας πρώτα σε Νέα Υόρκη και Μαϊάμι και έπειτα στην Ελλάδα. Έφυγε για Αμερική το 2004... ξεκίνησε εκεί σε ένα πρακτορείο, έμεινε 3 μήνες στο Μαϊάμι, 4 στη Νέα Υόρκη και έπειτα επέστρεψε στην Ελλάδα όπου δουλεύει με στάνταρ πελάτες. Για ένα χρόνο έμεινε στην Αμερική και άλλον ένα στην Ασία.

Όπως έχει πει σε συνέντευξή του στο www.tuned.gr ο Γιώργος Μπαβέλης, έχει ζήσει και τα ναρκωτικά στο χώρο της μόδας αλλά τα απέρριψε και τη σεξουαλική παρενόχληση από άνδρες σχεδιαστές αλλά δεν υπέκυψε και μιλά για τη λατρεία του στις γυναίκες: "Όταν ένας χώρος είναι στα φώτα της δημοσιότητας πάντα υπάρχουν αυτά και "φαίνονται" ακόμα περισσότερο και ακούγονται ακόμα περισσότερο. Ναι έχω υποστεί σεξουαλική παρενόχληση. Αλλά πιο πολύ στο εξωτερικό και από μεγάλους σχεδιαστές μάλιστα και έχω δει και φίλους μου που ήταν τόσο φιλόδοξοι που υποκύψανε... Όταν κάποιος μπορεί να το κάνει και μπορεί μετά το βράδυ να ξαπλώσει στο κρεβάτι του και να μην πέφτει το ταβάνι με γειά του με χαρά του, ας το κάνει, εγώ έχω πρόβλημα με αυτό το πράγμα".

Όσο για τις γυναίκες είναι χορτασμένος: "Δόξα τω θεώ μπορώ να πω οτι είμαι καλά ... και θέλω να κάνω και άλλα, λατρεύω το γυναικείο φύλο, τις λατρεύω τις γυναίκες. Είμαι κυνηγός. Αν μια γυναίκα κάνει το πρώτο βήμα μπορεί και να ξενερώσω κιόλας από ένα τέτοιο πράγμα. Όλοι λένε ότι ναι εγώ θέλω να είμαι ο κυνηγός, εμένα πραγματικά μ΄ αρέσει να είμαι ο κυνηγός. Μου έχει τύχει να έρθει μια γυναίκα, να είναι ωραία, αλλά να ξενερώσω. Άσε ρε παιδί μου να κάνω εγώ αυτό που θέλω γιατί ο άνδρας από τη φύση του είναι κυνηγός".

Όπως έχει πει είναι πολύ ζηλιάρης: "Κοίταξε να δεις και 'γω ζηλεύω πολύ και πίστεψε με εγώ στην σχέση είμαι πιο πολύ ζηλιάρης από ότι αυτές. Η ανασφάλεια και η ζήλια είναι ωραίο πράγμα αρκεί να την έχεις μέχρι ένα επιτρεπτό όριο γιατί μετά γίνεται αρρώστια. Η ζήλια είναι κακό πράγμα. Επειδή έχω περάσει και από αυτό το στάδιο σε μια μεγάλη σχέση που είχα που είμασταν μαζί για 2.5 χρονια, ξέφυγε πάνω από το όριο της ζήλιας και δεν είναι καλό πράγμα. Σε αρρωσταίνει, χάνεσαι, δεν μπορείς να δουλέψεις, δεν μπορείς να σκεφτείς, δεν μπορείς να κανεις τίποτα .... είσαι όλη την μέρα εκεί".

Το μέλλον θα δείξει αν ο Γιώργος Μπαβέλης θα αποδειχθεί μακροπρόθεσμα, το άλλο μισό της Νίνας Λοτσάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...