Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Kατερίνα Καινούργιου: «Θέλω να μου γίνει μια πρόταση γάμου κλασική»

Καλεσμένη στην εκπομπή «Το πρωινό» ήταν η Κατερίνα Καινούργιου και φυσικά η συζήτηση δεν θα μπορούσε να μην πάει στην σχέση της παρουσιάστριας με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο!


Η ίδια είπε: «Εννοείται πως είναι η πιο σημαντική σχέση που είχα έως τώρα! Και το λέω και το πιστεύω και το νιώθω. Και χαίρομαι πάρα πολύ!», ενώ συμπλήρωσε:


«Ταιριάξαμε και ερωτευτήκαμε από την πρώτη στιγμή. Μια σχέση δεν θέλει όλα αυτά που λένε, τις εκπλήξεις, τα υπερβολικά. Μια σχέση θέλει να ταιριάξεις με τον άνθρωπό σου και να κάνετε όμορφα ταυτόχρονα και οι δυο μαζί. Πολύ απλά πράγματα που σε κάνουν νιώθεις τόσο όμορφα».

Όσο για την σκέψη ενός γάμου; «Είμαστε 8 μήνες μαζί. Επειδή είμαι πάρα πολύ ρομαντική γυναίκα ως άνθρωπος, θέλω να μου γίνει μια πρόταση κλασική. Το ότι "θέλω να είσαι η γυναίκα της ζωή μου, θέλω να είμαστε μαζί" ναι, έχει ειπωθεί, αλλά θέλω να μου πει "θες να γίνεις γυναίκα μου;" και να γίνει επίσημα. Έτσι το ονειρεύομαι! Αλλά το έχουμε συζητήσει...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...