Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΙΤΕ: Οι δίδυμοι γιοι της Καλομοίρας, έκαναν τα πρώτα τους βήματα!

Ένας χρόνος πέρασε σχεδόν, από τη μέρα που η Καλομοίρα έφερε στον κόσμο τα δίδυμα αγοράκια της, Νίκο και Δημήτρη.

Η 28χρονη τραγουδίστρια, δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός, μιας και οι γιοι της έχουν ήδη αρχίσει να περπατάνε!



Περήφανη για τα βλαστάρια της, η νεαρή τραγουδίστρια δήλωσε πως αν και είναι δύσκολο, συνδυάζει τη δουλειά με τη μητρότητα:

«Θα ακουστεί αστείο, αλλά είναι πραγματικότητα: Tα πρωινά είμαι μαμά, και τα βράδια μεταμορφώνομαι σε τραγουδίστρια! Το καλό είναι ότι μπαίνω το βράδυ στο στούντιο για να δουλέψω τα ντέμο και τα τραγούδια μου, και περνάω όλη την ημέρα μαζί με τα μωρά μου. Μετά από δυο ώρες όμως στο στούντιο, αρχίζουν να μου λείπουν τρελά! Οι γιοι μου, είναι οι αγάπες της ζωής μου!»


Οι παπαράτσι, την τσάκωσαν σε γνωστό κατάστημα παιχνιδιών στην Ουάσινγκτον, ν’ αγοράζει παιχνίδια για τα διδυμάκια της, τα οποία ήταν κατενθουσιασμένα από τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα:

«Δεν το πιστεύω ότι πέρασε ένας χρόνος από τη γέννηση τους! Έχουν αρχίσει να περπατάνε, και κάνουν δειλά-δειλά τα πρώτα τους βήματα. Είναι τόσο γλυκά πλασματάκια! Οι μόνες λεξούλες που έχουν πει μέχρι στιγμής είναι “μαμά” και “μπαμπά”!»

Πηγή: Hello

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...