Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Έλλη Κοκκίνου: «Πριν έντεκα χρόνια, πήγα να χάσω τη ζωή μου!»

​Το ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν κόντεψε να χάσει τη ζωή της, αποκάλυψε η Έλλη Κοκκίνου:


«Η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου, ήταν έντεκα χρόνια πριν, όταν πήγα να χάσω τη ζωή μου από το άσθμα!» δήλωσε η τραγουδίστρια, ενώ μίλησε και για την κρίση πανικού που έπαθε πριν από περίπου 3,5 χρόνια:

«Με έπιασε, όταν ψυχολογικά βρισκόμουν σε πολύ κακή κατάσταση. Δεν θέλω να το ξαναζήσω», λέει.


Παράλληλα, παραδέχθηκε ότι έχει κάνει botox στο παρελθόν:
«Έκανα, αλλά επειδή μου αρέσει το φυσικό αποτέλεσμα, ήταν για πολύ λίγο».

Τέλος, μίλησε και για τις μεγαλύτερες φοβίες της:
«Η βασικότερη φοβία μου, είναι να μην πάθουν κάτι οι δικοί μου άνθρωποι, η οικογένεια μου, το παιδί μου πάνω απ΄όλα. Αυτό που με κάνει να τρέμω, είναι να χρειαστεί κάποια στιγμή ο γιος μου τη βοήθεια μου, και να μην μπορώ να του τη δώσω. Είτε πρακτικά, είτε γιατί δεν θα υπάρχω».


Πηγή: You

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...