Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ιωάννα Τριανταφυλλίδου για Πάνο Βλάχο: "Είναι πολύ ωραίος παρτενέρ"

Την “τσάκωσαν¨στα παρασκήνια της σειράς “Μην Αρχίζεις Την Μουρμούρα” και τα είπε όλα


Στα παρασκήνια της σειράς “Μην Αρχίζεις Τη Μουρμούρα” βρέθηκε η κάμερα της εκπομπής “Ηappy Day” και η Ελένη Τσολάκη μίλησε με την Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, που πρωταγωνιστεί σε αυτή, για την επιτυχία που γνωρίζει η σειρά αλλά και για την συνεργασία της με τον Πάνο Βλάχο, με τον όποιο είναι γνωστό πως είναι ζευγάρι -εκτός από την σειρά- και στην ζωή. 


«Είναι πάρα πολύ ωραίο. Είναι πολύ ωραίος παρτενέρ. Είναι ωραίο να δουλεύεις με έναν άνθρωπο με τον οποίο υπάρχει πολύ καλή χημεία, τον θαυμάζεις γι' αυτό που κάνει και σου δίνει πατήματα να εξελίσσεσαι και εσύ», είπε η νεαρή ηθοποιός για την συνεργασία της με τον σύντροφό της.

Όσο για την επιτυχία της σειρά η Ιωάννα λέει στην κάμερα της καθημερινής εκπομπής του ALPHA: «Μου αρέσει να βλέπω τη σειρά, μου αρέσει να βλέπω και τα υπόλοιπα ζευγάρια, γιατί δεν συναντιόμαστε καθόλου στα γυρίσματα. Μου αρέσει και σαν δουλειά. Αν ήμουν τηλεθεατής, θα την έβλεπα κι εγώ. Ήλπιζα να πάει πολύ καλά, αλλά ήταν μια ωραία έκπληξη το πόσο καλά πήγε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...