Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Το ξέσπασμα του Κώστα Βουτσά για την Χρυσή Αυγή!

"Έθιξα τον κύριο Παναγιώταρο..."

Πόλεμος δηλώσεων είχε ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες ανάμεσα στον Κώστα Βουτσά και τον Ηλία Παναγιώταρο. Όλα ξεκίνησαν όταν ο αγαπημένος ηθοποιός δήλωσε σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ ότι φοβάται να σχολιάσει την Χρυσή Αυγή. Ο Ηλίας Παναγιώταρος έσπευσε να απαντήσει στο facebook, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία του Βουτσά, να τσουγκρίζει ένα αυγό με τον δικτάτορα Παπαδόπουλο...


Ο Κώστας Βουτσάς θέλοντας να βάλει ένα τέλος στο γαϊτανάκι, μίλησε στο περιοδικό "ΟΚ" σχετικά με την συγκεκριμένη...διαμάχη!

«Έθιξα τον κύριο Παναγιώταρο κι έπειτα με έθιξε κι εκείνος με την σειρά του. Εγώ χουντικός δεν είμαι και δεν υπήρξα ποτέ. Τότε ήμασταν υπόδουλοι στην Χούντα όλοι. Μας κάλεσαν σε μια δεξίωση, όπως συνέβαινε συχνά με τους ηθοποιούς και πήγα.

Μίλησα για την Χρυσή Αυγή και είπα ότι φοβάμαι πως αν πω κάτι θα μου κάψουν το σπίτι. Κι εκείνος θίχτηκε. Θίχτηκα κι εγώ με την φωτογραφία και τώρα ηρεμήσαμε. Δικαίωμα του να είναι Χρυσαυγίτης. Εγώ θέλω να φέρομαι σωστά. Τέλος με αυτό το θέμα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...