Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Γιος Πόλυς Πάνου: Έχασε τη μητέρα του και τη σύντροφό του πριν δύο μήνες και τώρα… παντρεύεται!

Ο γιος της Πόλυς Πάνου, ο Βαγγέλης, αποφάσισε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο που είχε η αξέχαστη λαϊκή τραγουδίστρια, να ντυθεί γαμπρός.


Μόνο που εκείνος δεν πρόκειται να παντρευτεί την αγαπημένη του Κατερίνα με την οποία ήταν ζευγάρι για περίπου πέντε χρόνια και μάλιστα ήταν εκείνη που του στάθηκε όσο διάστημα η μητέρα του ήταν άρρωστη αλλά μία άλλη γυναίκα που γνώρισε μόλις πριν από λίγο καιρό. 


Ο λόγος για την επίσης τραγουδίστρια Γωγώ Βαγενά με την οποία ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Αφού η Κατερίνα του είπε αντίο επειδή είχε κουραστεί, μπήκε στη ζωή του η Γωγώ με την οποία έχουν το ίδιο όνειρο: να αποκτήσουν οικογένεια.

Τουλάχιστον αυτό λέει ο ίδιος ο Βαγγέλης σε καθημερινή εφημερίδα καθώς τονίζει: «Η Γωγώ ήρθε μοιραία στη ζωή μου λίγες μέρες μετά τον χωρισμό μου από την προηγούμενη κοπέλα μου, την Κατερίνα. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι με την Κατερίνα χωρίσαμε γιατί -ύστερα από πέντε χρόνια που ήμασταν μαζί– είχε κουραστεί και ήταν εκείνη που μου ζήτησε να χωρίσουμε. Η αλήθεια είναι πως μου στάθηκε πολύ όλο το διάστημα που ήταν άρρωστη η μητέρα μου. Πάντως με τη Γωγώ από την πρώτη μέρα της γνωριμίας μας μείναμε μαζί και σκοπός δεν είναι απλώς ο γάμος, αλλά το να κάνουμε οικογένεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...