Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Μαρίνα Ασλάνογλου: «Με φλερτάρουν οι άντρες αλλά βαριέμαι»

Στην αλλαγή των ρόλων μεταξύ άντρας και γυναίκας αλλά και το φλερτ, μιλάει η Μαρίνα Ασλάνογλου.


«Οι ρόλοι έχουν αλλάξει πολύ. Νομίζω πως οι γυναίκες διεκδικούν περισσότερο. Όλη η διαδικασία του φλερτ είναι ωραία, ακόμα κι αυτό το άγχος που έχεις αν θα σε πάρει τηλέφωνο ή όχι. Με φλερτάρουν, αλλά βαριέμαι γιατί είναι όλα ίδια. Μου λείπει το κυνήγι, το κάτι διαφορετικό. Είναι ωραίο όλο αυτό το παιχνίδι, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει και όλοι τα κάνουν όλα με τον ίδιο τρόπο» λέει η ηθοποιός στο people. 


Η ίδια συνεχίζει: «Αν ο άλλος δεν σε ψάξει, ποιο το νόημα; Έχω μείνει πολύ μόνη μου για να ξέρω τι θέλω και πιστεύω πως ό,τι είναι να έρθει έρχεται. Και αν κάτι δεν γίνεται, υπάρχει λόγος. Δεν σου κρύβω πως παλαιότερα είχα πληγωθεί, όμως κι αυτό είναι συναίσθημα που πρέπει να το ζεις. Είναι ωραίο και στα πατώματα να πέσεις, και να κλάψεις, να το ζήσεις με πάθος. Η μητέρα μου πάντα λέει "Ζήσε τη ζωή σου. Πέρνα καλά". Και το έχω σε ένα παραθυράκι που είναι πάντα ανοιχτό». Όσο για την προσωπική της ζωή, η Μαρίνα Ασλάνογλου αρκείται να πει: «Είμαι καλά, με διάφορες περίεργες δυσκολίες, αλλά όλα καλά. Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω. Ξέρεις ότι δεν μιλάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...