Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Μαριάννα Πολυχρονίδη: Πριν από 2 χρόνια έπιασα πάτο

Επαναπροσδιόρισε τα θέλω της, ξεπέρασε τα όριά της, άγγιξε τις πιο κρυφές φοβίες της, έφτασε στο... μηδέν. H Μαριάννα Πολυχρονίδη εξομολογείται στο ΕΓΩ! Weekly όσα άλλαξαν τη ζωή της την τελευταία διετία.


Πριν από δύο χρόνιας αποφάσισες ναζήσεις μόνιμα στην Κρήτη με τον σύντροφό σου.

Πάντοτε ήταν προτεραιότητά μου η προσωπική μου ζωή. Πήγα όντως στην Κρήτη, αλλά επέστρεψα γρήγορα, γιατί επανεκτίμησα τη δουλειά μου. Μόνο όταν έφυγα, κατάλαβα αυτό που μου έλεγαν οι δικοί μου άνθρωποι, ότι αν εγκαταλείψω το θέατρο, δεν θα είμαι καλά μέσα μου. Όταν συνειδητοποίησα ότι δεν άντεχα εκτός σκηνής, γύρισα.

Εκείνη την εποχή έπιασες αυτό που λέμε "πάτο";
Ναι. Πριν από δύο χρόνια έπιασα πάτο. Αντιμετώπιζα παράλληλα και θέματα υγείας ανθρώπων της οικογένειάς μου. Ήταν μια σύνθετα δύσκολη κατάσταση, από την οποία έχω πλέον βγει. Έχω επανεκτιμήσει τη ζωή.

Ερωτεύεσαι δύσκολα;
Ναι. Ενθουσιάζομαι εύκολα, αλλά ερωτεύομαι δύσκολα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...