Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Ο γιός μου έπεσε από το μπαλκόνι και κόντεψε να σκοτωθεί»

Για την πιο σοκαριστική στιγμή της ζωής της μίλησε η ηθοποιός Ντορέττα Παπαδημητρίου σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Από το καλοκαίρι και μετά έχω αναθεωρήσει πολλά πράγματα, εξαιτίας του ατυχήματος του γιου μου. Έπεσε από το μπαλκόνι. Ηταν σοκαριστικό. Με ταρακούνησε πάρα πολύ. Κατάλαβα πως μέσα σε δευτερόλεπτα μπορούν να ανατραπούν όλες οι ισορροπίες.Έγινα πιο δυνατή. Δεν πίστευα ότι μπορώ να έχω τόση ψυχραιμία,να αποβάλλω κάθε δείγμα πανικού και να σταθώ στο παιδί μου έτσι όπως έπρεπε».

Αυτό δήλωσε το φαβορί του Dancing with the Stars σχετικά με το σοβαρό ατύχημα του γιου της που έλαβε χώρα το καλοκαίρι του 2012.

Όσον αφορά το πως σχολιάζουν οι γιοι της τις προκλητικές εμφανίσεις της, δηλώνει «Δεν έχουν αφήσει ούτε καν υπονοούμενο. Συνήθως με ρωτούν γιατί πατάω ή κλοτσάω τον παρτενέρ μου και γελάνε (...) Τα παιδιά το βλέπουν σαν ποδόσφαιρο. Κοιτούν ποιος θα βγει πρώτος, μετρούν τους βαθμούς, σαν να είναι οι βαθμοί του πρωταθλήματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...