Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Τα δάκρυα του Πασχάλη Τερζή: «Είναι δύσκολο να το αντέξεις αυτό»... [video]

Δείτε το βίντεο με τα όσα είπε ο τραγουδιστής που τα τελευταία χρόνια κρατήθηκε μακριά από τις live εμφανίσεις 

Το διήμερο αφιέρωμα στον Χρήστο Νικολόπουλο έφερε τον Πασχάλη Τερζή στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής εμφανίστηκε μπροστά σε κοινό μετά από τρία χρόνια.


Ο Πασχάλης Τερζής δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή του και δάκρυσε μπροστά στην κάμερα...

«Είναι δύσκολο να το αντέξεις αυτό. Εγώ δεν το άντεξα. Με πήραν τα ζουμιά για λίγο... Ξέρω να κρύβομαι ευτυχώς. Τι να σας πω, ότι συγκινήθηκα πάρα πολύ; Δεν φτάνει ένα ευχαριστώ στον κόσμο που με τόση αγάπη μας αγκαλιάζει. Τους ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου».

Για την επιλογή του να ζει τα τελευταία χρόνια στο κτήμα του λέει: «Δεν μου επιβάλει κανείς τι θα κάνω. Αυτή τη στιγμή μου αρέσει που είμαι στο κτήμα μου».

Όσο για το αν θα επιστρέψει στη νύχτα: «Ποτέ μη λες ποτέ. Παρ' όλα αυτά δεν θα πω ναι ή όχι γιατί όταν οι άνθρωποι κάνουν όνειρα ο Θεός γελάει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...