Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Κορινθίου: Απεχθάνομαι την γυμναστική, δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις σε γυμναστήριο

Για τα κιλά που κατάφερε να χάσει αλλά και για την επαφή της με την γυμναστική μίλησε η Μαρία Κορινθίου σε εβδομαδιαίο περιοδικό.


«Μετά το τέλος των παραστάσεων η “Παναγία των Παρισίων”, άρχισα να παίρνω βάρος. Τόσο στις πρόβες πριν ξεκινήσει η παράσταση αλλά και κατά τη διάρκειά τους, για δύο περίπου χρόνια, χόρευα καθημερινά, ασταμάτητα για τις ανάγκες της παράστασης και μπορούσα να φάω ό,τι ήθελα. Τελειώνοντας οι παραστάσεις δεν έκανα καύσεις και όσα κιλά είχα χάσει τότε, με την έντονη άσκηση, τα πήρα. Γιατί όταν παίρνουμε βάρος, δεν έρχεται από μόνο του. Σημαίνει ότι κατανάλωσες πολύ περισσότερες θερμίδες από αυτές που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου και μπορεί να κάψει», ανέφερε η ηθοποιός στο περιοδικό LIKE.

Ωστόσο ανέφερε το πως κατάφερε να χάσει 10 κιλά:

«Δεν είναι πως έκανα δίαιτα, αλλά ούτε και πως έτρωγα ό,τι έβρισκα μπροστά μου. Συνέχισα να τρώω ό,τι φαγητά έκανα για τον Γιάννη και το παιδί, απλά μείωσα τις ποσότητες. Κάποιες φορές, αν έτρωγα μια ολόκληρη σοκολάτα, την επόμενη μέρα προσπαθούσα να κόψω θερμίδες και λιπαρά από όπου μπορούσα».

«Την απεχθάνομαι, δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις σε γυμναστήριο. Για να φανταστείς, έχουμε γυμναστήριο στο σπίτι. Δεν είναι ότι απλά δεν μπαίνω μέσα, είναι σα να μην υπάρχει. Έχω κάνει στο παρελθόν γυμναστική αλλά με πολύ μεγάλη αγγαρεία. Με καθόλου ενθουσιασμό. Δηλαδή, θα ξεκινήσω να κάνω και μετά από ένα μήνα θα το έχω παρατήσει. Δηλαδή δεν μου αρέσει το γυμναστήριο. Δεν είμαι από αυτούς τους ανθρώπους. Αυτό, όμως, που μου αρέσει πάρα πολύ και που με γυμνάζει είναι ο χορός. Το βλέπω και ως ψυχαγωγία» ανέφερε για τη σχέση της με το γυμναστήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...