Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Σοκ! Ναταλία Ρασούλη: «Ο Νταλάρας χτύπησε τον πατέρα μου. Δεν δέχτηκα το στεφάνι στην κηδεία του»

Απίστευτες και σοκαριστικές δηλώσεις από την κόρη του Μανώλη Ρασούλη, Ναταλία.


«Ο Νταλάρας έστειλε στεφάνι στην κηδεία του πατέρα μου, αλλά ζήτησα να το απομακρύνουν....Ήταν πολύ σοβαροί οι λόγοι αυτής της αντιπαράθεσης. Όλα τα στεφάνια και τα συλλυπητήρια μηνύματα του κόσμου δε μπορούσαν να το αλλάξουν
αυτό. Με τον πατέρα μου είχε φτάσει σε σημείο χειροδικίας...Τον χτύπησε. Μετά άρχιζαν τα δικαστήρια σωρηδόν όπου ο μπαμπάς μου άρχισε να ανακαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο κινείται ο κύριος Νταλάρας στο χώρο του τραγουδιού. Ήταν ιδεολογική αντιπαράθεση. Για εκείνον εκπροσωπούσε ένα status στο ελληνικό τραγούδι που ήταν απεχθές και εχθρικό. Για τον πατέρα μου το τραγούδι ήταν ιδεολογία και όχι λεφτά ...Την Χαρούλα τη λάτρευε. Ο θάνατος είναι μια καταλυτική κατάσταση γιατί συνειδητοποιείς και για τον εαυτό σου πράγματα. Συζητήσαμε πολύ με τη Χαρούλα. Της εξήγησα τι εννοούσε όταν έλεγε "η Αλεξίου θα φάει την Χαρούλα». Το κατάλαβε γι αυτό γεννήθηκε η ιδέα του cd "H τριπλα". Κατά την ηχογράφηση υπήρχαν στιγμές που δε μπορούσε να τραγουδήσει γιατί έκλαιγε. Την ίδια συγκίνηση νιώθαμε όλοι. Ήταν σαν ένα αιωρούμενο πάζλ που όλα τα κομμάτια είναι έτοιμα μπροστά μας» τόνισε στο ΕΓΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...