Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Κώστας Βουτσάς: «Όταν μου είπαν Ορφανός, είπα από μάνα και πατέρα. Δεν τον ξέρω»

Στις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε ο Νίκος Ορφανός «έχω μπουχτίσει να βλέπω γέρους», απάντησε ο Κώστας Βουτσάς!


«Δεν τον ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Όταν μου είπαν Ορφανός, είπα από μάνα και πατέρα. Δεν τον ξέρω! Αυτό είναι ένα διεθνές παιχνίδι των ασήμαντων και των λίγων για επιτυχία. Είπε ο Γιώργος
Λιάγκας ότι αυτός είναι, είπε ο Γιώργος Λιάγκας ότι αυτός είναι...Γίνεται γνωστός! Η ασημαντότητα παραμένει, δεν μπορείς έτσι να γίνεις πρώτος ή να πετύχεις στην δουλειά σου», είπε καλεσμένος στην εκπομπή «Το πρωινό» και συνέχισε: 

«Εγώ δεν τον ξέρω τον άνθρωπο καθόλου, το είπε, εντάξει δεν νομίζω να αφορά εμένα. Εγώ δεν το δέχομαι για μένα. Παίζει ένα έργο " Οίκος Ευγηρίας" που είναι πολύ ωραία παράσταση...Τι θα βάλεις; Νέους; Είναι ντροπή αυτό που έκανε...Θα συνεχίσω να παίζω για τα επόμενα 20 χρόνια το έχω κανονίσει με το χάρο. Υπάρχουν ρόλοι που πρέπει να τους παίξουν μεγάλοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...