Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ηλίας Βρεττός: «Πριν γίνω τραγουδιστής καθάριζα μέχρι και τουαλέτες»

Ο Ηλίας Βρεττός σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε πώς είναι για έναν 30άρη να παλεύει στο χώρο της σόουμπιζ εν καιρώ οικονομικής κρίσης.


«Αυτό έχει να κάνει με το τι έχεις κάνει μέχρι τα 30 σου. Έχω φίλους που μέχρι τα 28-29 τους χρόνια, δεν είχε χρειαστεί να εργαστούν. Εκεί έχει πολύ κενό και χάσμα να
διανύσεις και τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που δουλεύω από τα 18 μου, όχι τόσο επειδή είχα βιοποριστικό θέμα -χωρίς να θεωρηθεί ότι είμαι από πλούσια οικογένεια- αλλά επειδή ήθελα την ανεξαρτησία μου. Το έκανα για να μπω στη βιοπάλη. Πριν γίνω τραγουδιστής ήμουν μπουφετζής, σερβιτόρος, εργάστηκα ως βοηθός λογιστή και μετά σε μία πολύ γνωστή αλυσίδα cafe. Εκεί τα κάνεις όλα, ξεκινάς στην ουσία από την αρχή. Μέχρι να σε δουν, να σε δοκιμάσουν και να σε εμπιστευτούν, κάνεις τα πάντα. Εγώ για ένα διάστημα καθάριζα μόνο τις τουαλέτες και το υπόλοιπο μαγαζί. Κι επειδή έχω τριβή με τη ζωή, μπορώ πλέον να εκτιμήσω τα καλά που μου έρχονται και να ελίσσομαι μέσα από τις δυσκολίες της ζωής, παρόλο που η εποχή είναι απίστευτα σκληρή», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town, Κύπρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...