Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ - The Voice:Έξαλλη η παίκτρια που δεν γύρισε κανείς! Τα «έχωσε» στους κριτές!

Η Δέσποινα Βανδή προσπάθησε να την ηρεμήσει αλλά μάταια...Η κατάσταση έχασε κάθε έλεγχο! Δείτε το βίντεο!


Με πολύ θυμό και φανερά εκνευρισμένη αντίκρισε τους κριτές  η Παναγιώτα Καψάλη που δεν πάτησαν το κουμπί όταν εμφανίστηκε σήμερα  στο The Voice..

Η Παναγιώτα απάντησε με πολύ θυμό όταν γύρισαν οι κριτές τις καρέκλες τους και ο Αντώνης Ρέμος με τη Δέσποινα Βανδή προσπάθησαν να της αλλάξουν γνώμη αλλά δεν τα κατάφεραν...Η παίκτρια εκνεύρισε αρκετά την τραγουδίστρια!


Διαβάστε κάποια αποσπάσματα από τον διάλογο

Ρέμος: Πως μας κοιτάς έτσι αγάπη μου; Ήθελες να συνεχίσεις στο παιχνίδι;
Βανδή: Έχει θυμώσει η  Παναγιώτα!
Ρέμος: Να υποθέσω πως αγαπάς το τραγούδι; Δουλεύεις κάπου επαγγελματικά;
Καψάλη: Ασχολούμαι μόνη μου από τότε που ήμουν 6χρονων, πηγαίνω σε καραόκε, τραγουδάω σε γιορτές, στους φίλους μου. Δεν έχω δουλέψει επαγγελματικά. Δεν έχω κάνει μαθήματα φωνητικής. Το ονειρεύομαι όλη μου τη ζωή και απλά με πήγε πίσω το ότι ήμουν παραπάνω κιλά, με είχε πάει πολύ πίσω στην αυτοπεποίθηση μου! Είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ να μπω σ΄ένα τέτοιο σόου!
Ρέμος: Είχες παραπάνω κιλά;
Καψάλη: Ήμουν 90 κιλά στο Χ-Factor και 80 κιλά στο Greek Idol
Ρεμός: Τα κιλά πιστεύεις πως παίζουν ρόλο;
Καψάλη: Αυτή τη φορά όχι!

Κάπως έτσι ξεκίνησε η συζήτηση μεταξύ της παίκτριας και των κριτών στην συνέχεια...

Καψάλη: Κάτω δεν θα το βάλω ποτέ, απλά δεν είναι κρίμα άλλος ένας χρόνος για το "Τhe Voice 2", το ονειρεύομαι δεν καταλαβαίνετε πόσο καιρό...Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε ξανά.
Ρεμός: Δεν είναι σκοπός ζωής ένα παιχνίδι, ο στόχος είναι.
Καψάλη: Ξέρετε κάτι, έχετε δίκαιο αλλά... Παιδιά το έχω ξανακούσει αυτό! Είναι μια καλή αρχή, είστε μια καλή αρχή. Ξέρετε πόσα παιδιά έχουν ταλέντο και δεν τα έχει ακούσει κανείς; και συνέχισε... Δεν με νοιάζει ήθελα να μπω στο παιχνίδι απλά! Για μια φορά στη ζωή μου. Για τη τρίτη φορά, έλεγα ην τρίτη φορά να είναι καλή, έλεγα έστω και ένας.

Βανδή: Καταρχήν αγάπησε τον εαυτό σου για΄αυτό που είσαι, όχι για τα κιλά. Κανείς από μας που κάναμε που κάναμε καριέρα όποια καριέρα και να κάναμε... Δεν βγήκαμε μέσα από παιχνίδια και εμείς τραγουδούσαμε σε μαγαζάκια. Το πήρες λάθος από την αρχή. Πρόσεξε πως ξεκινάς ποιο είναι το κίνητρο σου; Θέλω να μπω σε talent show, είναι λάθος. Αυτό που θέλω να ακούσω από σένα είναι...Θέλω να τραγουδάω. Αγαπάω το τραγούδι και θέλω να τραγουδάω! Δεν πειράζει που δεν καταλάβατε την φωνή μου! Πάρε το πείσμα που έχεις και γύρνα το αλλιώς... και συνέχισε...
Καψάλη: Αν κάτι ακούσατε στην φωνή μου; Γιατί δεν πατήσατε το κουμπί;
Βανδή: Παναγιώτα κράτα της δύο κουβέντες που σου είπαμε έγω και ο Αντώνης!

Δείτε το βίντεο

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...