Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Γιώργος Παπαδόπουλος για Μενεγάκη: Χάνω τα λόγια μου όταν μου μιλάει


Ο τραγουδιστής Γιώργος Παπαδόπουλος μίλησε σε γνωστό περιοδικό για την προσωπική του ζωή και για την Ελένη Μενεγάκη χαρακτηρίζοντας την ως την πιο όμορφη ενώ δεν δίστασε να εκφράσει την επιθυμία να την παντρευτεί.Ο νεαρός τραγουδιστής δεν έχει προκαλέσει ποτέ και είναι χαμηλών τόνων καθώς δεν έχουν κυκλοφορήσει γενικά πληροφορίες για την προσωπική του ζωή, παρά μόνο ότι έχει σχέση με ένα μοντέλο. Παρόλο που είναι δεσμευμένος ο τραγουδιστής, δεν δίστασε να εκφράσει τον μεγάλο θαυμασμό του για την Ελένη Μενεγάκη.


Ο ίδιος μίλησε στο Down Town Κύπρου και αναφέρθηκε στο γιατί δεν υπάρχουν πληροφορίες για την προσωπική του ζωή, λέγοντας ότι δεν υπάρχει λόγος. Επίσης συμπλήρωσε «Όταν ζεις κάτι, το ζεις εσύ και ο άνθρωπός σου, δεν το σκορπάς στα περιοδικά και στα εξώφυλλα. Κι είναι πολύ εύκολο να έχεις προσωπική ζωή, ακόμη κι αν είσαι αναγνωρίσιμος. Απλά ζεις τη ζωή σου ήρεμα και δεν προκαλείς. Εγώ θα ήθελα να με θυμάται ο κόσμος μέσα από τα τραγούδια μου, όχι μέσα από τις σχέσεις μου. Πολλές φορές, άλλωστε, έτυχε να βγω έξω με την εκάστοτε κοπέλα μου, αλλά δεν με είδατε ποτέ στα περιοδικά! Γιατί; Γιατί δεν με αφορά να βγάλω κάτι τέτοιο προς τα έξω, ούτε είναι αυτή η δουλειά μου. Άλλωστε, ποιος νοιάζεται; Νομίζεις ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για όσους βγαίνουν και ανακοινώνουν τη σχέση τους δημόσια ή αν πήγε ο τάδε με την τάδε; Κανείς δεν ασχολείται μ’ αυτά, μόνο ο δικός μας μικρόκοσμος. Όλα αυτά είναι για ‘εσωτερική κατανάλωση’… Ο κόσμος δεν δίνει δεκάρα πια γι’ αυτά. Και καλά κάνει!».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Γιώργος Παπαδόπουλος είδε την Ελένη Μενεγάκη στην τηλεόραση και εκείνη την στιγμή είπε αυθόρμητα: «Αυτή είναι γυναίκα. Πιο όμορφη γυναίκα από την Ελένη Μενεγάκη δεν έχω ξαναδεί. Έχω πάει, άλλωστε, και αρκετές φορές στην εκπομπή της και πέρασα υπέροχα. Μη σου πω ότι είναι η μόνη γυναίκα που, όταν μου κάνει συνέντευξη ή με ρωτάει κάποια πράγματα, χάνω τα λόγια μου. Θα παντρευόμουν και αύριο την Ελένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...