Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ευρυδίκη: «Μπορεί κανείς να πει ότι δεν είμαστε σε πόλεμο;»

Έβγαλε χρήματα τη... χρυσή δεκαπενταετία της Ελλάδας η Ευρυδίκη;


«Θα μπορούσα να πω ότι πήγα αρκετά καλά, αλλά δεν εξοικονόμησα χρήματα. Δεν πρωταγωνίστησα ποτέ στα μεγάλα μαγαζιά ούτε ήταν αυτό το στοιχείο μου. 'Ετσι αποχώρησα πολύ νωρίς από αυτόν το χώρο» τόνισε στο ΕΓΩ.


-Πριν από ένα χρόνο χιλιάδες πολίτες της Κύπρου έχασαν μεγάλο μέρος των τραπεζικών τους καταθέσεων εξαιτίας της οικονομικής κρίσης της χώρας. Να υποθέσω ότι συνέβη κάτι αντίστοιχο και σε σένα;

«Βίωσα την αδικία, το σοκ, την οργή, το θυμό... Βίωσα τα πάντα αλλά σε συναισθηματικό επίπεδο, γιατί οικονομικά ουσιαστικά δεν επηρεάστηκα. Όχι ότι αλλάζει κάτι, γιατί αν υπήρχε τρόπος να διαθέσω ό,τι έχω και δεν έχω για να σωθεί η πατρίδα μου, θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη. Θέλω τον τόπο μου ελεύθερο! Ελεύθερο από εκμεταλλευτές, κλέφτες, συμφεροντολόγους, ανθέλληνες... από όλους όσους δεν νοιάζονται πραγματικά. Εμείς γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε εκεί και μυρίζουμε το γιασεμί και την αύρα της θάλασσας, ονειρευόμαστε την Κερύνεια και την Αμμόχωστο και δακρύζουμε. Οι άλλοι σκέφτονται... φυσικό αέριο και πράσινα χαρτάκια, τρίβουν τα χέρια τους και μηχανεύονται τρόπους για να μας διώξουν από εκεί.
- Σε σόκαρε ό,τι συνέβη;
«Σαφέστατα και με σόκαρε.»
-Αισθάνθηκες ότι ήταν ένας δεύτερος Αττίλας;
«Κάπως έτσι στην αρχή. Σαν μια καινούργια προσπάθεια εισβολής στη χώρα μου, με όπλο όμως το χρήμα αυτήν τη φορά. Και αυτό είναι ακόμα πιο ύπουλο. Πόσους νεκρούς μετράμε στην Ελλάδα από τότε που μπήκαμε στα μνημόνια; Μπορεί κανείς να πει ότι δεν είμαστε σε πόλεμο;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...