Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Αν κάνεις τατουάζ για να έχεις επιτυχία στην τηλεόραση, είναι λάθος λόγος»

Για τον τρόπο που χειρίζεται τη δημοσιότητα αλλά και για το πώς χειρίζεται τους τηλεοπτικούς του «κλώνους» μιλάει ο Δημήτρης Σκαρμούτσος.


«Επειδή εμένα η δημοσιότητά μου ήρθε όταν ήμουν αρκετά μεγάλος, στα 41 μου είχα διαμορφώσει μια εικόνα για τον εαυτό μου και ήξερα ποια θα είναι η πορεία μου από εκεί και πέρα» λέει ο γνωστός τηλεοπτικός σεφ στη real και συνεχίζει: «Αν μου ερχόταν στα 20, σίγουρα θα είχα καβαλήσει το καλάμι. Γιατί από εκεί που περπατάς, πας στα μαγαζιά και είσαι ο κανένας, ξαφνικά σου ανοίγουν όλες οι πόρτες. Και η αλλαγή είναι τεράστια μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα».

Στην πορεία είδαμε πολλούς τηλεοπτικούς «κλώνους» σου. Σε ενόχλησε;

«Ήταν η απομυθοποίηση του τατουάζ. Μέχρι τότε ήμασταν λίγοι και μας κυνηγούσαν, μετά άλλαξε εντελώς. Μέχρι τότε οι άνθρωποι στην τηλεόραση έπρεπε να έχουν συγκεκριμένο στιλ. Δεν έχω κανένα θέμα, ίσα - ίσα χαίρομαι να βλέπω τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που θέλουν, αρκεί να ξέρουν γιατί το κάνουν. Αν κάνεις τατουάζ για να έχεις επιτυχία στην τηλεόραση, είναι λάθος λόγος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...