Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

O Ρόκκος αποκαλύπτει γιατί χάλασε η συνεργασία του με τον Ρουβά!

Κι ενώ περιμέναμε να δούμε φέτος τον Στέλιο Ρόκκο να εμφανίζεται στην σκηνή με τον Σάκη Ρουβά, τελικά δεν έγινε!


Ο Στέλιος Ρόκκος μιλώντας στο περιοδικό You, αποκαλύπτει γιατί χάλασε η συνεργασία του με τον Σάκη!


«Ήταν και άλλο όνομα μέσα, όχι μόνο εγώ και ο Σάκης. Είχαμε περίπου δώσει τα χέρια αν συμφωνούσε και ο τρίτος. Μετά συζητήθηκε να έρθει κάποιος άλλος. Εγώ διαφώνησα. Με τον Σάκη, που τον θεωρώ φίλο μου, έχω πάρα πολύ καλές σχέσεις και ο πρώτος που ενημερώθηκε ήταν αυτός. Ταυτόχρονα εγώ ένιωθα την ανάσα του νυν επιχειρηματία μου, Γιάννη Τσακουμάκου, συνέχεια στον σβέρκο μου, γιατί σαν ονειροπαρμένος καλλιτέχνης χρειάζομαι μια τέτοια υποστήριξη γι' αυτό και πήρα την απόφαση να είμαι μαζί του».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...