Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Μάξιμος Μουμούρης: «Ελπίζω στο μέλλον οι κόρες μου να είναι υπερήφανες για εμένα»

Την τρίτη κόρη περιμένει μέχρι τον Φεβρουάριο ο Μάξιμος Μουμούρης καθώς η σύζυγός του Νάντια Γιαννακοπούλου είναι έγκυος στο τρίτο τους παιδί.


Ο ηθοποιός μιλώντας για αυτή την ευχάριστη εξέλιξη στην προσωπική του ζωή λέει χαρακτηριστικά: 

«Το Φεβρουάριο περιμένουμε και την τρίτη μας κόρη. Δεν ήταν κάτι προγραμματισμένο» είπε ο ηθοποιός στο people και συνέχισε: «Ήρθε «μπουμ», ένα δωράκι, ένα... εξτραδάκι. Τα παιδιά είναι ευλογία και θα κάνω τα πάντα για να τα βγάλουμε πέρα. Ελπίζω στο μέλλον οι κόρες μου να είναι υπερήφανες για εμένα και να έρθουν να μου πουν «ήσουν καλός πατέρας!».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...