Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Η Καίτη Γαρμπή απαντά: φορούσε εσώρουχο στην Eurovision;

​Απάντηση στις… ερωτικές φαντασιώσεις πολλών ανδρών για την «καυτή» εμφάνισή της στην Eurovision το 1993 έδωσε η Καίτη Γαρμπή, αποκαλύπτοντας αν φορούσε εσώρουχο ή όχι!


«Σε μία από τις γάζες ήταν κρυμμένο και αυτό που έπρεπε», είπε η δημοφιλής τραγουδίστρια σχολιάζοντας το αποκαλυπτικό τιρκουάζ φόρεμα της Σήλιας Κριθαριώτη, για το οποίο μιλούν ακόμα και σήμερα οι fans και όχι μόνο του μουσικού διαγωνισμού, ενώ τόνισε πως η απάντησή της είναι ειλικρινής.


Μιλώντας για την εμφάνισή της, η Καίτη επισήμανε: «προσέχω να είμαι πιο cool στην προσωπική μου ζωή, αλλά όχι απεριποίητη. Δεν μου αρέσει να είμαι ατημέλητη… Είναι και η δουλειά, οπότε έχει γίνει τρόπος ζωής να είμαι περιποιημένη».

Πηγή: συνέντευξη στην εκπομπή «Νικ Ο Κλοκ»
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...