Τρίτη 23 Απριλίου 2013

«Είμαι σαν χιμπατζής, αλλά το έχω αποδεχτεί», δηλώνει γνωστός Έλληνας ηθοποιός

Αφοπλιστικά ειλικρινής για την σχέση του με την Δήμητρα Παπαδήμα, το πως βλέπει τον εαυτό του και το τι έχει μετανοιώσει ήταν ο Γιάννης Μποσταντζόγλου στα πλαίσια τηλεοπτικής του συνέντευξης.

«Συνεχίζουμε -μετά από 23 χρόνια- να είμαστε μαζί με την Δήμητρα. Απλά επειδή ροχάλιζα, μετακόμισα 100 μέτρα πιο κάτω. Γιατί είναι 600.000 γυναίκες που θα ήθελαν να φύγουν από δίπλα τους τα γουρούνια οι άντρες τους που ροχαλίζουν. Αλλά δεν το λένε. Εμείς το είπαμε. Οπότε απλά πήγα πιο δίπλα και τώρα έχουμε μια καλή σχέση. Ροχαλίζω όσο θέλω, φτύνω όσο θέλω, πατάω με τα παπούτσια, καπνίζω και είμαι άρχοντας του εαυτού μου. Κατά τα άλλα βλεπόμαστε, τρώμε, αγαπιόμαστε, μαλώνουμε. Μερικές φορές μου έρχεται να την καρυδώσω. Μερικές φορές της έρχεται να με αποκεφαλίσει. Αλλά αυτά είναι ανθρώπινα». 

 Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής ηθοποιός στα Κορίτσια για Σπίτι για τον λόγο που έχει μετακομίσει από το σπίτι που μοιραζόταν με την (γυναίκα της ζωής του, όπως δήλωσε) Δήμητρα Παπαδήμα.
Προσθέτοντας, όσον αφορά το τι έχει μετανοιώσει «Έχω μείνει δυο χρονιές στο σχολείο. Δεν το τέλειωσα και αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος μου. Επίσης είχα αρχίσει πέντε γλώσσες και δεν ξέρω τίποτα. Πλήρωναν οι δικοί μου και εγώ, επειδή ήμουν απείθαρχος, το έσκαγα για να πάω να παίξω μπάλα. Θα ήθελα δηλαδή να ήμουν καλός μαθητής».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Γιάννης Μποσταντζόγλου μίλησε για τις οικονομικές του απολαβές («Βγάζω ούτε το ένα δέκατο από αυτά που έβγαζα και κάνω 10 δουλειές») και για το αν θεωρεί ότι όσο μεγαλώνει ένας άντρας γίνεται πιο γοητευτικός («Ποτέ δεν το ένοιωσα. Εγώ είμαι σαν χιμπαντζής, σαν Νεάντερταλ. Είμαι στραβοκάνης, ψευδός, όλα τα έχω. Εν πάση περιπτώσει αυτός είμαι και είμαι συμφιλιωμένος με τον εαυτό μου»).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...