Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Μανωλίδου: O Άδωνις στο σπίτι είναι πολύ ήρεμος - Αντιθέτως, εγώ είμαι πολύ φωνακλού

Η Ευγενία Μανωλίδου μίλησε στο περιοδικό "ΟΚ!" και αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι είναι πολύ ερωτευμένη με τον Άδωνι Γεωργιάδη και πως είναι πολύ ήρεμος μέσα στο σπίτι.


"Ο Άδωνις φεύγει όταν δεν τον αφήνουν να ολοκληρώσει την φράση του και πολλές φορές αυτό γίνεται εσκεμμένα για να μην ακουστεί αυτό που θέλει να πει. Όταν έρχεται στο σπίτι είναι πάρα πολύ ήρεμος και μεις ως ζευγάρι δεν τσακωνόμαστε ποτέ. Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει τις φωνές στα παιδιά ποτέ και για κανένα λόγο. Αντιθέτως, εγώ είμαι πολύ φωνακλού" σχολίασε.


"Εγώ είμαι η αυστηρή της οικογένειας. Εγώ είμαι αυτή που θα βάλει τις τιμωρίες και δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά" τόνισε η Ευγενία Μανωλίδου.

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν πιστεύει ότι θα γίνει κακιά πεθερά, η Ευγενία Μανωλίδου απάντησε: "Καθόλου. Είμαι τόσο ερωτευμένη με τον άντρα μου που δεν θα με πειράξει καθόλου όταν τα παιδιά θα φύγουν από το σπίτι".

Πηγή: ΟΚ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...