Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Εβελίνα Παπούλια: Θεωρώ ότι γενικά είμαι ένας καλός άνθρωπος

«Δεν έχω κάνει κακό σε κανένα», πρόσθεσε η ηθοποιός


Για το πώς αντιδρά  σε καταστάσεις πίεσης μίλησε μεταξύ άλλων στο «Μες Στην Καλή Χαρά» η Εβελίνα Παπούλια, το πρωί της Κυριακής.


«Θεωρώ ότι γενικά είμαι ένας καλός άνθρωπος. Δεν έχω κάνει κακό σε κανένα. Από την άλλη, σε έκτακτες συνθήκες μπορεί και να βγει και ένα τέρας από μέσα μου. Όπως όλοι μας κρύβουμε ένα τέρας μέσα μας. Υπάρχει κανένας άνθρωπος που είναι μόνο καλός; Θα πρέπει να παίρνει ηρεμιστικά χάπια», είπε η ηθοποιός και συνέχισε: «Νομίζω είναι ότι ο πιο κακός άνθρωπος είναι αυτός που δεν εκδηλώνεται, αυτός που τα καταπίνει τον θυμό του. Όταν θυμώσεις και το πεις, πάει τελείωσε και πας παρακάτω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...