Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «Είναι μια μεγάλη παγίδα. Πήγα σε γιατρό και...»

Η εξομολόγηση του δημοφιλούς τραγουδιστή στα Καρντάσιανς...


Μία από τις σπάνιες τηλεοπτικές του εμφανίσεις ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου επέλεξε να την κάνει στην εκπομπή Καρντάσιανς.

Ο πολύ αγαπητός τραγουδιστής, σε ερώτηση του Δημήτρη Σταρόβα: «To "Βασίλη ζούμε για να σ' ακούμε" σε φορτώνει με κάποια ευθύνη;», αποκάλυψε τα εξής:


«Και βέβαια νιώθω, αλλά αυτό είναι μια μεγάλη παγίδα. Στην αρχή χαιρόμουν, μετά που άρχισε να παίρνει διαστάσεις σοβαρές για μένα, το πήρα κατάκαρδα και ήθελα να είμαι άξιος των περιστάσεων. Με ρωτούσαν φοβερά πράγματα τα παιδιά, συμβουλές κλπ. Εγώ που να τα ξέρω όλα αυτά; Με έκαναν σαν Θεό, σαν ήρωα. Αυτό είναι απάνθρωπο για μένα, εγώ δεν είμαι κάτι τέτοιο. Είχα πάρει πολύ μεγάλη ευθύνη πάνω μου και μου πέρασε σε διάφορα και χρειάστηκα βοήθεια και την έκανα. Πήγα σε γιατρό και έκανα θεραπεία».

Δείτε την απίστευτη ατάκα του Βασίλη για το μέγεθος της μύτης του:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...