Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ηθοποιός: «Υπάρχει δυσκολία να εδραιωθώ. Υπάρχει κλίκα στο Εθνικό Θέατρο»...

«Έχω να βγάλω χρήματα πάνω από πέντε χρόνια. Και κάποια λίγα που πήρα δεν μου έφτασαν ούτε για καραμέλες».


Σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξή του στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και τη Σοφία Χουντάση, ο γνωστός γοητευτικός ηθοποιός μιλάει ανοιχτά.



Ο Αλέκος Συσσοβίτης μιλάει ανοιχτά...

...για τα χρήματα που δεν έβγαλε από την τηλεόραση

Ως ηθοποιός έχω να βγάλω χρήματα πάνω από πέντε χρόνια. Και κάποια λίγα που πήρα δεν μου έφτασαν ούτε για καραμέλες. 

Δεν έβγαλα πολλά χρήματα από την τηλεόραση γιατί έκανα επιλεκτικές δουλειές και είπα πολλά "όχι" σε προτάσεις που διαισθανόμουν ότι δεν με πήγαιναν μπροστά. Είμαι ολιγαρκής. Πήρα αυτά που έπρεπε να πάρω από τις δουλειές που ήθελα να κάνω. Θα μπορούσα να έχω βγάλει πολλά περισσότερα χρήματα αλλά δεν θα ήταν ήσυζη η ψυχή μου.

...για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη θεατρική του πορεία

Δεν είχα ποτέ ενδιαφέρουσες προτάσεις. Ωστόσο, πάντα τις δημιουργώ με τον δικό μου τρόπο. Υπάρχει δυσκολία να εδραιωθώ, να υπάρξω στο θεατρικό χώρο, παρόλο που έχω κάνει αξιόλογες θεατρικές και τηλεοπτικές δουλειές. Ποτέ δεν με αγκάλιασε η θεατρική αγορά, ούτε τώρα με το "Φάουυστ".


Σε κάθε κοινωνία συγκροτούνται μικρές ομάδες που προσπαθούν να θωρακιστούν. Υπάρχει κλίκα στο Εθνικό Θέατρο, στο πειραματικό θέατρο και στις μεγάλες παραγωγές μεγάλων θεάτρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...