Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Κατερίνα Στικούδη: Υπήρξε άνθρωπος που μου είπε να μην ασχοληθώ με το τραγούδι

Η τραγουδίστρια μίλησε για τον τρόπου με τον οποίο την έχουν αντιμετωπίσει άνθρωποι του χώρου.


«Βέβαια. Ακόμα και στενός συνεργάτης και φίλος μου. Μάθαινα από άλλους πόσο άσχημα μιλούσε για μένα» τόνισε στο περιοδικό ΕΓΩ το μοντέλο και τραγουδίστρια που παραδέχεται ότι πολλοί τραγουδιστές δεν την αποδέχτηκαν: «Φυσικά. Υπάρχουν καλλιτέχνες που δεν πρόκειται να μ' αποδεχθούν ποτέ. Ο καθένας βέβαια μπορεί να έχει την άποψη του. Αν έρθει να μ' ακούσει live και δεν του αρέσω, έχει κάθε δικαίωμα να το πει».


Ωστόσο αναφέρει και το περιστατικό που άνθρωπος του χώρου της πρότεινε  να μην ασχοληθεί με το τραγούδι.

«Μια πολύ γνωστή τραγουδίστρια όταν της είχα πάρει συνέντευξη επί εποχής Mega star μου είπε “Όχι, κοριτσάκι μου! Μην ασχοληθείς με το τραγούδι”. Πέντε χρόνια μετά χαίρομαι πολύ που δεν την άκουσα γιατί και έχω δουλειά και η μουσική με εκφράζει 100%».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...