Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

VIDEO - Ελ. Μελέτη: «Υπήρχαν στιγμές που πονούσα και στο… σεξ»

Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε για την πρόσφατη περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της


Για το πρόβλημα που έχει με τη μέση της και τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη καλεσμένη στην εκπομπή «Η Γερμανού ξανάρχεται».

«Πέρυσι ταλαιπωρήθηκα πολύ γιατί έχω ένα πρόβλημα εκ γενετής με τη μέση μου το οποίο επιδεινώθηκε πολύ. Υπήρχαν περίοδοι που δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω, ούτε να καθίσω, να φορέσω ψηλό ή χαμηλό παπούτσι. Ήμουν πάρα πολύ ευέξαπτη, μου είχαν κόψει όλες τις δραστηριότητες που για εμένα αποτελούν διέξοδο στην καθημερινότητα...» είπε αρχικά για να παραδεχθεί στη συνέχεια: «Πονούσα ακόμα και στο σεξ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...