Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Υβόννη Μπόσνιακ: Ο Αντώνης έχει πολύ όμορφη ψυχή

«Στην Ελλάδα για πρώτη φορά η ψυχή μου ένιωσε πως βρήκε σπίτι»


Για τη σχέση της με την Ελλάδα και τους λόγους που επέλεξε να μείνει μόνιμα στη χώρα μας, αλλά και τον σύντροφό της, Αντώνη Ρέμο, μίλησε η Υβόννη Μπόσνιακ, καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, το μεσημέρι της Δευτέρας.


«Η μαμά μου είναι Γαλλογερμανίδα και ο πατέρας μου από την Κροατία. Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γερμανία. Εμένα η γλώσσα μου είναι αυτή με την οποία ονειρεύομαι και αυτή είναι τα αγγλικά. Από τη στιγμή που ξεκίνησα, όμως, να μιλάω λίγο ελληνικά, τα κροατικά φύγανε εντελώς από μέσα μου» είπε το μοντέλο και συνέχισε: «Έχω ταξιδέψει πάρα πολύ κυρίως λόγω της δουλειάς μου. Δεν σκέφτηκα ποτέ να μείνω κάπου μόνιμα, μόνο στην Ελλάδα έγινε αυτό. Ήρθα εδώ και μου άρεσε πάρα πολύ. Το πρόβλημά μου είναι ότι σε καμία χώρα δεν νιώθω πραγματικά “σπίτι”. Για τη Γερμανία είμαι από αλλού, όταν πάω στην Κροατία είμαι από τη Γερμανία, όταν πάω στη Γαλλία είμαι πάλι από τη Γερμανία. Στην Ελλάδα για πρώτη φορά η ψυχή μου ένιωσε πως βρήκε σπίτι».

Στη συνέχεια της συνέντευξης, η Υβόννη Μπόσνιακ εξομολογήθηκε: «Εγώ δεν αποφάσισα ποτέ να μείνω μόνιμα στην Ελλάδα. Ήρθα για δουλειά κι έκατσα μια βδομάδα. Μετά έφυγα για ένα μήνα. Μετά με φώναξαν πάλι για ένα μήνα, ξαναέφυγα και σιγά - σιγά έγινε όλο αυτό. Ήταν και πολύ καλό για τους γονείς μου, γιατί αν έλεγα “θα φύγω” θα ήταν πολύ πιο δύσκολο».

Αναφερόμενη στη σχέση της με τα media, είπε: «Δεν είχα λόγο να μιλήσω, να πω κάτι δημοσίως. Τώρα έχω κάτι που έχω πάθος για αυτό (τη συλλογή ρούχων). Πιο πριν γιατί να μιλήσω; Να βγαίνω να μιλάω για τη σχέση μου; Ήθελα να είμαι πιο διακριτική».

Δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την επιλογή της να βαφτιστεί Χριστιανή Ορθόδοξη: «Το ήθελα πάρα πολύ. Είμαι πολλά χρόνια εδώ, γιορτάζω Πάσχα και Χριστούγεννα εδώ. Το ήθελα. Η θρησκεία είναι στην ταυτότητα του Έλληνα. Εγώ μπορεί να μην έχω ελληνική ταυτότητα, αλλά αυτό είναι ένα χαρτί. Η πίστη είναι στη ψυχή μας. Οι δικοί μου χάρηκαν πάρα πολύ γιατί ήταν δική μου απόφαση. Το σκέφτηκα πολύ, διάβασα για αυτό».

Tέλος, στην κουβέντα αναφέρθηκε και ο σύντροφός της, Αντώνης Ρέμος, για τον οποίο η Υβόννη Μπόσνιακ είπε: «Είναι πάρα πολύ ζεστός άνθρωπος. Μια πάρα πολύ όμορφη ψυχή και έχει ένα απίστευτο χάρισμα. Είπα και πολλά για τον Αντώνη τελευταία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...