Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ - Ε. Φουρέιρα: “Έχω συγχωρήσει την απιστία”

Μια επιτυχημένη σεζόν για την εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη ολοκληρώνεται με τελευταία καλεσμένη την σέξι Ελένη Φουρέιρα. Η τραγουδίστρια μίλησε με ειλικρίνεια για όλα....

Για το ποιον θεωρεί σέξι άνδρα και την απιστία....
Δεν ξέρω τι θεωρώ σέξι, είναι τόσο διαφορετικό σε κάθε άντρα. Είχα ελάχιστες σχέσεις στη ζωή μου. Δεν έχω ανάγκη αυτή τη στιγμή να ερωτευτώ. Υπάρχουν στιγμές που φτάνω σπίτι μου και λέω ευτυχώς που είμαι μόνη μου, να πέσω να κοιμηθώ. Δεν ξέρω αν με φοβούνται ή αν εγώ δεν δίνω περιθώρια. Πάντως θέλω οπωσδήποτε να έχει χιούμορ και αυτοπεποίθηση. Δεν είμαι καθόλου ζηλιάρα. Έχω συγχωρήσει την απιστία, γιατί είναι ωραίο όταν χρειάζεται ο άλλος μια δεύτερη ευκαιρία να τη δίνεις γιατί μπορεί να τη χρειαστείς κι εσύ. Την έχω χρειαστεί κι εγώ. Όταν κάποιος σε απατάει δεν σημαίνει ότι έχει τελειώσει η σχέση.

Για την κυτταρίτιδα και τις πλαστικές...
Ποια γυναίκα δεν έχει κυτταρίτιδα; Και όλα αυτά τα ρετούς που βλέπετε στις φωτογραφίσεις, δεν υπάρχουν!  Όσο για την πλαστική, θα έκανα για να αλλάξω κάτι πολύ έντονο, π.χ. θα έβαζα στήθος! Εγώ γυμνάζομαι για να τρώω!

Για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια στην Καλλιθέα...
Από τριών χρόνων έλεγα στη μαμά μου ότι θα γίνω σταρ. Σπούδασα μοντελίστ, σχεδιάστρια ρούχων, αλλά δεν ασχολήθηκα με αυτό. Όταν ήμουν μικρή δεν είχαμε την οικονομική δυνατότητα να κάνω μαθήματα φωνητικής ή αγγλικών, οπότε, όταν τραγουδάω αγγλικά μη φαντάζεσαι ότι πάντα ξέρω τι λέω! Το παρελθόν μας είναι αυτό που μας έχει φέρει εδώ. Δεν υπάρχει λόγος να μην πω την αλήθεια για αυτό που έζησα.

Για τα στυλιστικά λάθη στο ξεκίνημα των εμφανίσεών της...
Όταν είσαι μικρός και ξεκινάς, πολλές φορές δεν έχεις ιδέα για τα ρούχα, το βάψιμο. Ήμουν στο ψάξιμο. Ήθελα να έχω ίσια μαλλιά τα οποία δεν μου έδιναν καθόλου στυλ. Κάποια στιγμή κατέληξα ότι τα φυσικά, σγουρά μαλλιά, μου πήγαιναν περισσότερο. Έχω περάσει από πολλές φάσεις και έχω και άλλες μπροστά μου.

Για το θέμα με την καταγωγή της...
Ήταν έντονο και απότομο αυτό που συνέβη. Αν για κάτι νιώσω πολύ άσχημα θα το πω. Απλά, όταν είσαι καινούργιος στον καλλιτεχνικό χώρο σκέφτεσαι “γιατί να συμβαίνει αυτό; Αφού δεν έχω πειράξει κανέναν”! Πιο πολύ όμως στεναχωριέσαι για τους γονείς σου και τους γύρω σου που δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή είναι η δουλειά σου. Έπρεπε να παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο τη μαμά μου και να της εξηγώ. Καλύτερα όμως είναι τελικά να μιλάνε για εσένα, παρά να μην ασχολιούνται μαζί σου. Αν περνούσα απαρατήρητη τότε αυτό θα σήμαινε ότι δεν έκανα κάτι καλά.

Δες το τρέιλερ της εκπομπής:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...