Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Η καυτή 29χρονη παρθένα σπρίντερ των Ολυμπιακών του Λονδίνου [είκονες]

Η πιο σέξι αθλήτρια των Ολυμπιακών Αγώνων, η Αμερικανίδα πρωταθλήτρια στα 100 μέτρα Λόλο Τζόουνς, αποκάλυψε πόσο δύσκολο είναι να διατηρήσει την παρθενιά της.

«Το να διατηρήσω την παρθενιά μου είναι πιο δύσκολο από το να προπονούμαι για τους Ολυμπιακούς ή να αποφοιτήσω από το κολέγιο» δήλωσε στην τηλεοπτική εκπομπή Real Sports του HBO η Αμερικανίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια στα 60 μέτρα μετ' εμποδίων. Εξηγώντας πως, ως πιστή χριστιανή, δεν πιστεύει στο προγαμιαίο σεξ και ότι «η παρθενιά μου είναι ένα δώρο που θέλω να κάνω στον σύζυγό μου».

Συγκεκριμένα η Λόλο Τζόουνς δήλωσε «Όταν ήμουν 24, ήταν χαριτωμένο. Στα 29 μου, δεν είναι πλέον. Υπάρχουν πολλοί άντρες που δεν με ξαναπαίρνουν τηλέφωνο μόλις το μάθουν. Ή μου λένε ´Οκ το σέβομαι αυτό´ και σκέφτονται πως τους λέω ψέματα και πως θα με πηδήξουν. Οπότε, τρεις μήνες μετά, όταν το συνειδητοποιήσουν, σηκώνονται και φεύγουν».

Ενώ φυσικά υπάρχουν και εκείνοι που προσπαθούν μάταια να την πείσουν με επιχειρήματα όπως «'Αν κάνεις σεξ μαζί μου, θα σε βοηθήσει να τρέξεις γρηγορότερα'. Αλλά τους απαντώ ότι θέλω το χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο, αλλά όχι τόσο πολύ. Αν με παντρευτούν, αλλάζει το θέμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...