Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Ζευγάρι και στη ζωή δύο από τους πρωταγωνιστές των Βασιλιάδων;

Γνωρίστηκαν στο γύρισμα και οι φήμες τους θέλουν ζευγάρι και στην πραγματική ζωή. Τι απαντά η πρωταγωνίστρια;

Πρόκειται για την δημοφιλέστερη ελληνική σειρά της σεζόν που πέρασε, με το ενδιαφέρον των τηλεθεατών να είναι έντονο τόσο για τις εξελίξεις στο σίριαλ, όσο και για τη ζωή των ίδιων των πρωταγωνιστών.

Οι δύο εν λόγω νεαροί και γοητευτικοί ηθοποιοί γνωρίστηκαν στο πλατό, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Το σενάριο της σειράς τους ήθελε ζευγάρι. Σύντομα, οι φήμες που κυκλοφόρησαν τους ήθελαν ζευγάρι και στην πραγματική ζωή. Τι αποκαλύπτει η πρωταγωνίστρια;


Η Κατερίνα Γερονικολού μίλησε στο περιοδικό TV ΖΑΠΙΝΓΚ και απάντησε στις ερωτήσεις για τη σχέση της με τον Πάνο Βλάχο.

"Με τον Πάνο γνωριστήκαμε στις οντισιόν της σειράς. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται κανείς (για το αν είμαστε μαζί). Δεν μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή και είμαι της άποψης ότι, όταν έχει κανείς την ηλικία που έχω και είναι σε μια σχέση που δεν πάει για γάμο, δεν έχει λόγο να μιλάει γι' αυτή... Δεν με ενδιαφέρει να κερδίσω δημοσιότητα "πουλώντας" την προσωπική μου ζωή, ούτε με αφορά όλο αυτό το παιχνίδι με τα gossip θέματα. Θέλω να υπάρχω στον χώρο μέσα από τη δουλειά μου και μόνο από αυτήν. Το με ποιον είμαι δεν αφορά κανέναν και δεν αφορά κι εμένα να αναφέρομαι σ' αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...