Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Γιώργος Χωραφάς: «Στον τάφο μου θέλω να γράφει: ‘Πάλι αργοπορημένος;’»

Η... αφοπλιστική συνέντευξη του πετυχημένου ηθοποιού


Για το πού θα ήθελε να ζει, το πότε λέει ψέματα, τι απεχθάνεται στην εμφάνισή του, ακόμα και για την ημέρα του θανάτου του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε κυπριακό περιοδικό ο Γιώργος Χωραφάς.


«Για να προστατέψω τα αισθήματα των ανθρώπων και από βαρεμάρα για να μην εξηγήσω περίπλοκες καταστάσεις», αποκάλυψε σχετικά με το σε ποιες περιπτώσεις λέει ψέματα, ενώ δήλωσε ότι θα ήθελε να ζει «όπου γης και πατρίς», αρκεί να υπάρχουν γενναιόδωροι άνθρωποι και χαμογελαστά πρόσωπα.

Όσο για το τι απεχθάνεται περισσότερο στην εμφάνισή του; «Τώρα που γερνάω και το σώμα μου δεν είναι πια το αθλητικό σώμα που είχα όταν ήμουν νέος, μου φαίνεται περίεργο. Γιατί μου συμβαίνει εμένα αυτό, αναρωτιέμαι. Αφού είμαι μόλις 20 χρόνων. Πέρα από την πλάκα, όταν ήμουν νέος ήθελα να μοιάζω στον Στιβ ΜακΚουίν. Και δεν έμοιαζα καθόλου στον Στιβ ΜακΚουίν», αποκάλυψε στο Omikron Κύπρου.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε τι θα ήθελε να γραφτεί στον τάφο του, είπε: «Πάλι αργοπορημένος;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...