Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Η Rihanna αποκαλύπτει: «Δεν φοράω σουτιέν»

Θέλει να φοράει όσο το δυνατόν λιγότερα…


Της αρέσει να προκαλεί – με κάθε τρόπο – και το τρίτο της εξώφυλλο στην αμερικανική Vogue δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.




«Αν φοράω top, δεν φοράω σουτιέν. Αν φοράω σουτιέν, φοράω μόνο αυτό», δήλωσε η RiRi στο τεύχος Μαρτίου της «Βίβλου της μόδας».

Η 25χρονη αποκάλυψε επίσης, ενώ πόζαρε φορώντας κοστούμια, αθλητικά παντελόνια με παγιέτες και εφαρμοστά φορέματα, ότι όταν ήταν μικρή συνήθιζε να ντύνεται όπως τα αγόρια!


Δεν αγόραζε κοριτσίστικα ρούχα, γιατί δεν της άρεσε. «Όταν ήμουν 13 με 14, δεν ήθελα να φορέσω ό,τι μου έδινε η μητέρα μου», είπε και συνέχισε: «Ήμουν σαν αγόρι στο στυλ, στη συμπεριφορά μου. Όλοι οι φίλοι μου ήταν αγόρια. Μου άρεσαν τα πράγματα που έκαναν τα αγόρια. Ήταν η δική μου επανάσταση. Ήθελα να ντύνομαι σαν τον αδερφό μου. Μετά από λίγο, ήταν πιο εύκολο και για τη μαμά να μας ντύνει το ίδιο».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...