Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου δηλώνει: «είμαι φανατικός «νουμεράκιας»!

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου σε συνέντευξή του μεταξύ άλλων αποκαλύπτει ότι τον ενδιαφέρουν πολύ τα νούμερα!


«Όχι απλά τα παρακολουθώ ,είμαι φανατικός ''νουμεράκιας''. Μπαίνω σε μια διαδικασία να καταλάβω πολλά μέσα από τα νούμερα. Με ενδιαφέρει να κάνω καλά τη δουλειά μου και, παρακολουθώντας τα, μπορώ να καταλάβω τι δεν πηγαίνει καλά.» αναφέρει χαρακτηριστικά στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»! Όσο για το αν θα ξαναέκανε πρωινό τονίζει: 



«Θα μπορούσα να κάνω τα πάντα. Το ζήτημα είναι η χρονική στιγμή, η παρέα το και το κανάλι. Και επειδή με ρωτάς, ναι, θα μπορούσα να ξανακάνω πρωινό. Το επάγγελμα μου είναι τηλεπαρουσιαστής».

Όσο για την κορούλα του, την οποία όπως ισχυρίζεται την αλλάζει και ο ίδιος, λέει χαρακτηριστικά: "Θα ήθελα να μου μοιάσει σε ό,τι αφορά το γέλιο. Θέλω να γελάει και να μην είναι μουρτζούφλης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...