Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Χρήστος Χολίδης: "'Έδωσα περισσότερη αγάπη απ’ όση πήρα"

"Ο καθένας αγαπάει με τον τρόπο του"


 Ο Χρήστος Χολίδης μίλησε για τον έρωτα και τις σχέσεις στην εκπομπή "Ο κόσμος ανάποδα" με την Σοφία Τσίπα. 


Όταν η παρουσιάστρια ρώτησε τον τραγουδιστή για το ποια είναι η μεγαλύτερη απόδειξη αγάπης που χει λάβει ο Χρήστος Χολίδης απάντησε: "Εγώ ακολουθώ την καρδιά μου και όχι το μυαλό μου. Έτσι γίνεται συνήθως. Δυστυχώς περισσότερο νοιώθω ότι έχω δώσει αγάπη παρά έχω πάρει. Ο καθένας αγαπάει με τον τρόπο του. Εγώ είμαι λίγο παραπάνω" είπε ο τραγουδιστής.


Ο Χρήστος Χολίδης αποκάλυψε επίσης πως στο παρελθόν είχε κάνει σχέση με θαυμάστρια του ενώ δεν θα είχε πρόβλημα να συμβεί κάτι ανάλογο και στο μέλλον: "Ναι έχω κάνει σχέση με θαυμάστρια στο παρελθόν και ευελπιστώ και στο μέλλον (γέλια). Γιατί όχι εγώ δεν την έχω δει καλλιτέχνης, τα έχω δει πολύ απλά τα πράγματα, είμαι ρεαλιστής. Ένα απλό παιδί είμαι, δεν είμαι κάτι φοβερό" είπε στη συνέντευξη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...