Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Τσαλίκης: Ας «σφυρίξει» κάποιος στην Τσαμπά ότι το « "Δε σου κάνω τον Αγιο " » έγινε επιτυχία επειδή το είπα εγώ

Ο τραγουδιστής «ξέσπασε» στην πιο πρόσφατη συνέντευξή του


Τον απολογισμό του για τα άτομα που είχε κοντά του, αλλά και το ξέσπασμά του για το "δε σου κάνω τον Αγιο "  μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Γιώργος Τσαλίκης.

«Τους τελευταίους 3-4 μήνες βρισκόμουν συνεχώς μπροστά σε ζημιές που μου έκαναν συγκεκριμένοι άνθρωποι. Μια, δυο, τρεις λοιπόν ενώ τις ήξερα, τις έβλεπα μπροστά μου, ε, τα πήρα στο κρανίο και λέω «”Εντάξει τέρμα… Τώρα θα τα κάνω όλα πουτ@ν@”», είπε ο τραγουδιστής στο μουσικό site tralala.


Όταν ρωτήθηκε ποιά τραγούδια του ξεχωρίζει, ο Γιώργος Τσαλίκης ξέσπασε: «Θα έπρεπε κάποιος να «σφυρίξει» στην Τσαμπά πως το τραγούδι» έγινε επιτυχία γιατί το έκανε διασκευή ο Τσαλίκης!», είπε αρχικά ο τραγουδιστής αναφερόμενος στο μεγάλο hit της χρονιάς «Δεν σου κάνω τον Άγιο» το οποίο έχει πρωτοτραγουδήσει η Γωγώ Τσαμπά και συνέχισε:  «Από τα παλιά μου που είχαμε κάνει με τον Κώστα Μηλιωτάκη, τον οποίο υπεραγαπώ και έχουμε κάνει υπέροχα πράγματα, το «Δεν υπάρχουν αντίο στον δρόμο μας», το «Θέλω να ονειρεύομαι μαζί σου», το «Στα πλήκτρα του κορμιού σου», το «Κάπως έτσι» που έγραψε η Ναταλία με τον Κώστα και σίγουρα το «Με χαλάει» που ήταν το πρώτο τραγούδι που έκανε επιτυχία. Από τα καινούρια σίγουρα η διασκευή του «Δεν σου κάνω τον Άγιο», ένα τραγούδι που έγινε χαμός και ήταν μια τρελή ιδέα που μας ήρθε ένα βράδυ και νομίζω πως έκανε καλό σε πολύ κόσμο, στα μαγαζιά, στα clubs και στη Γωγώ Τσαμπά. Τώρα το γεγονός ότι η Γωγώ Τσαμπά βγήκε και δήλωσε στον Θέμο “Δεν κατάλαβα πως έγινε επιτυχία, το έλεγα το τραγούδι 11 χρόνια και δεν κατάλαβα ποτέ πώς έγινε επιτυχία” αυτό όπως σου είπα και πιο πριν έχει να κάνει με το περιβάλλον του καλλιτέχνη. Θα έπρεπε κάποιος να βγει και να της σφυρίξει “Γωγώ μου έγινε επιτυχία γιατί βγήκε και το έκανε διασκευή ο Τσαλίκης” τόσο απλά είναι τα πράγματα, δεν είναι κακό», είπε και συνέχισε: «Η Γωγώ Τσαμπά μου είναι συμπαθέστατη απλά μπορεί να μην την είχε ενημερώσει κανείς και εκείνη είπε “λέω 11 χρόνια το «Δεν σου κάνω τον Άγιο» και μετά γίνεται της πουτ@ν@ς με το τραγούδι ξαφνικά;”. Σου μιλάω ανοιχτά, δεν μασάω τα λόγια μου, δεν θύμωσα, γέλασα, σκέφτηκα πως ή κάποιος της είπε μην αναφέρεις τον Τσαλίκη ή δεν το ήξερε η κοπέλα. Αλλά απ΄ την άλλη δεν βρέθηκε και κάποιος να της το πει όταν αναρωτήθηκε η κοπέλα; Το έχω ακούσει το τραγούδι από τον Κοντολάζο και από την Γωγώ Τσαμπά και το έσκιζε το κομμάτι αλλά όμως προς ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτό το τραγούδι λοιπόν μου άρεσε πολύ και το θεωρώ σημαντικό, αλλά και το concept του «Απαγορευμένου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...