Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

George Clooney: «Έχω βρει το μπελά μου με εσάς του Έλληνες»

Τον μπελά του λέει ότι βρήκε ο George Clooney μετά τις δηλώσεις του κατά τις οποίες υποστήριζε την επιστροφή των Μαρμάρων στην Ελλάδα.


Ο ηθοποιός σε νέα συνέντευξή του σε Έλληνα δημοσιογράφο δεν έκρυψε ότι μετά τις συγκεκριμένες δηλώσεις έχει δεχτεί πόλεμο


«Έχω βρει το μπελά μου με εσάς του Έλληνες» του είπε ενώ πρόσθεσε «Αυτό που είπα, όταν η δημοσιογράφος μου ζήτησε να προτείνω κάτι σχετικά, ήταν ότι οι προτάσεις δεν είναι το φόρτε μου. Και αν δεν απατώμαι όλοι γέλασαν διότι θεώρησαν ότι αναφέρομαι στις προτάσεις γάμου - που όντως δεν είναι το φόρτε μου».

Το σίγουρο είναι πως ο διάσημος ηθοποιός έκανε σαφές στο people πως δεν θέλει να δώσει συνέχεια στο όλο θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...