Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Παντρεύεται η Μαρία Ιωαννίδου; «Η απόφαση μου δεν θα αρέσει στην Ναταλία»

Μετά από οκτώ χρόνια σχέσης και δυο πρότασης γάμου από τον σύντροφο της, η Μαρία Ιωαννίδου βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στο τρίτο στεφάνι!


Η ίδια μιλά σε καθημερινή εφημερίδα και αποκαλύπτει τους ενδοιασμούς της! 


«Για συναισθηματικούς λόγους απέναντι στον δεύτερο σύζυγο μου θα ήθελα να πεθάνω έχοντας το επώνυμο του Ιωαννίδου – Γερμανού. Για μένα έχει ιδιαίτερη σημασία. Δεύτερον δεν ξέρω πως θα το πάρει η κόρη του αείμνηστου δημοσιογράφου και συγγραφέα, η Ναταλία», εξηγεί και συνεχίζει:

«Πιστεύω πως δεν θα της αρέσει να με δει παντρεμένη με άλλον άντρα. Το Ναταλάκι το αγαπώ, ήμουν η γυναίκα του πατέρα της και νομίζω πως με έναν νέο γάμο μου θα απομακρυνθούμε», λέει και καταλήγει:

«Η ζωή βέβαια συνεχίζεται και δεν θα μπορούσα να μείνω μόνη. Πόσο μάλιστα όταν βρήκα έναν τόσο καλό σύντροφο, όπως είναι ο Δημήτρης με τον οποίο είμαι μαζί εδώ και 8 χρόνια»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...