Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης: «Έφτασα στο όριο να πεθάνω από νευρική ανορεξία»

«Είχα φτάσει 50 κιλά»

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης σε εβδομαδιαίο περιοδικό και δεν δίστασε μεταξύ άλλων να αναφερθεί και στο πρόβλημα υγείας που πέρασε.

«Πέρασα νευρική ανορεξία λόγω της κατάθλιψης. Έφτασα στο όριο να πεθάνω. Διήρκεσε δυόμισι χρόνια. Είχα φτάσει 50 κιλά. Όταν φτάνεις σ" αυτή την κατάσταση αποφασίζεις αν θες να ζήσεις η να πεθάνεις. Εγώ επέλεξα να ζήσω. Γνώρισα μια υπέροχη γυναίκα, μια σπουδαία ψυχολόγο, η οποία με βοήθησε πολύ. Μου είπε «Οφείλεις να σηκωθείς» Όλες αυτές οι αρρώστιες στηρίζονται στη δύναμη της θέλησης» είπε στο περιοδικό ΕΓΩ και συνέχισε: «Βίωσα έντονο ψυχολογικό πρόβλημα που προκλήθηκε από το θάνατο της γιαγιάς μου. Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου ανά καιρούς. Με χτύπησαν αυτοκίνητα, πέρασα νευρική ανορεξία, βουλιμία, έμφραγμα αλλά είμαι από τους ανθρώπους που ο,τι και να τους συμβαίνει προχωρούν. Δεν έλεγα ποτέ το πρόβλημα μου. Πρώτα το έλυνα και ύστερα το απροκάλυπτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...