Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Μέμος Μπεγνής: "«Το «σκυλάδικο» ως αισθητική το έχουμε στη ζωή μας"


«Το «σκυλάδικο» ως αισθητική το έχουμε στη ζωή μας, στην τηλεόραση, στην καριέρα μας, στις «κίτρινες» εκπομπές, στην οικογένειά μας, παντού» δηλώνει ο Μέμος Μπεγνής, σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ και τον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα.

Όπως αναφέρει, του έχουν προτείνει πολλές φορές να συμμετάσχει σε σόου χορού και τραγουδιού και έχει αρνηθεί.  »Δουλειά μου είναι να κάνω ένα σίριαλ ή να τραγουδήσω κάπου, επειδή είμαι και μουσικός. Θα μπορούσα να είμαι και σε ένα «Dancing» και σε ένα «Just the two of us» και σε ένα πάνελ, χωρίς να κατηγορώ συγκεκριμένες εκπομπές» λέει ο γνωστός ηθοποιός και μουσικός.

«Δεν μπορώ να δεχθώ ότι ένας ηθοποιός θα είναι σε ένα πάνελ και θα κουτσομπολεύει τους άλλους ηθοποιούς ή τους τηλεοπτικούς αστέρες. Δεν είναι η δουλειά του το να βγάζει την κακία ή την ανυπαρξία του ή το οτιδήποτε. Η δουλειά του καλλιτέχνη δεν είναι στα πάνελ, ούτε να πηγαίνει να χορεύει.  Και να χορεύει δεν είναι κακό, αλλά δεν μπορώ να βλέπω τον ηθοποιό που χορεύει ή που τραγουδάει στην τηλεόραση να κλαίει στα παρασκήνια που τον αδίκησαν βαθμολογικά. Τρελαίνομαι! Και αυτό «σκυλάδικο» είναι. Αυτό θεωρώ εγώ κακή αισθητική, κακό image, κακή φήμη» καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...