Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Δούκισσα Νομικού: Το νέο μου απόκτημα ...

H Δούκισσα Νομικού γράφει:
Θέλω να τονίσω εξαρχής ότι δεν είμαι «γκατζετάκιας», δεν έχω ιδέα πως λειτουργούν όλα αυτά τα «τσιτσιμπλίκια», ούτε αγοράζω τα μοντέρνα – σούπερ εξελιγμένα – μηχανήματα, με τα οποία φορτίζεις το...
κινητό σου με νερό, τραβάς υποβρύχιες φωτογραφίες, βλέπεις 3D ταινίες, αλλάζεις κανάλια στην τηλεόραση, ανοιγοκλείνεις τα παράθυρα του σπιτιού, αναβοσβήνεις τα φώτα, ενώ παράλληλα μιλάς στο τηλέφωνο και σερφάρεις στο Ίντερνετ. Ναι, όλα αυτά τα κάνεις με αυτό το μικρό «μαραφέτι» ! Μην με ρωτάτε πως… δεν έχω ιδέα! Πατάς ένα κουμπί λέει και όλα γίνονται! Οκ. Δεν γίνεται τότε να πατάω ένα κουμπί και να είναι όλο το σπίτι καθαρό, τα ρούχα σιδερωμενα και οι βαλίτσες για τις διακοπές τακτοποιημένες…;! Όχι…; Πφφφ!

Τελοσπάντων στο θέμα μας τώρα. Αφού σας έβαλα στο κλίμα και καταλάβατε ότι ουδεμία σχέση έχω με τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα, θέλω να σας παρουσιάσω το πρώτο γκάτζετ που πήρα φέτος με τεράστια χαρά…

Ένα handsfree! Καλά, δεν είναι κυριολεκτικά hands-FREE γιατί πρέπει να το κρατάς, αλλα δεν έχει σημασία! Έχει ωραίο χρώμα και μια «βιντατζιά» που μου αρέσει τρομερά!

Εμπρός….;;;

entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...