Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Γιάννης Ζουγανέλης: "Δεν καμαρώνω για τίποτα άλλο στη ζωή μου, μόνο για το παιδί μου"

Ο Γιάννης Ζουγανέλης μιλά στο περιοδικό Λοιπόν για τη σχέση του με την κόρη του, Ελεονώρα Ζουγανέλη.Η Ελεωνόρα ακολούθησε τα επαγγελματικά βήματα του πατέρα της, όμως εκείνος δεν θέλει να τον συγκρίνουν με την κόρη του, αφού ο καθένας κάνει διαφορετικά πράγματα και επιλογές.

«Δεν είμαι στη σύγκριση, δεν συγκρίνομαι, ούτε συγκρίνω. Δεν έχω τίποτα άλλο να καμαρώσω στη ζωή μου. Ότι έκανα το έκανα για το παιδί μου. Αν αισθανόμαστε ότι τα παιδιά μας είναι ιδιοκτησία μας τη ‘’βάψαμε’’», αναφέρει. Ενώ όσον αφορά τα δημοσιεύματα που ασχολούνται με την προσωπική ζωή της κόρης του, ο Γιάννης Ζουγανέλης λέει «Είναι άνθρωπος ελεύθερος, σέβομαι απόλυτα τις επιλογές της, απλώς υπερέβαλαν τα τελευταία δημοσιεύματα, δεν ισχύει τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...