Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Μαριέττα Χρουσαλά: «Διανύω την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής μου»

«Ακούω άλλες γυναίκες που υποφέρουν, έχουν ζαλάδες και ναυτίες όλη την ώρα, δεν μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ ή βλέπουν εφιάλτες και ευγνωμονώ τον θεό γιατί έχω μια πολύ καλή εγκυμοσύνη. Το μόνο που με δυσκόλεψε είναι ότι έπρεπε να αλλάξω κάποιες συνήθειες της καθημερινότητάς μου. Για παράδειγμα, τώρα που είναι καλοκαίρι και βλέπω τους φίλους μου να παίζουν beach volley ζηλεύω λίγο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν το αλλάζω με αυτό που ζω. Επίσης, κουράζομαι πιο εύκολα, περπατάω πεντακόσια μέτρα και αισθάνομαι να λαχανιάζω, αλλά σε γενικές γραμμές δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα. Διανύω την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής μου. Και παρόλο που η εμπειρία αυτή είναι πρωτόγνωρη για μένα, έχει και την πλάκα της. Θυμάμαι την πρώτη φορά που το μωράκι μου είχε λόξυγκα. Ήταν πολύ αστείο γιατί ήταν σαν να είχα καταπιεί ένα πλασματάκι που είχε λόξυγκα και αισθανόμουν κάθε φορά που έκανε «χικ», να τραντάζεται η κοιλιά μου! (Γελάει.)» τόνισε στο ΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...