Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Μέμος Μπεγνής: Μαζεύει τώρα όσα είπε για την Πάολα

«Όταν τόλμησα να κάνω ένα σχόλιο κάποια στιγμή το Facebook για το επίπεδο της παιδείας μας, την κακή αισθητική, την «σκυλάδικη» νοοτροπία-χωρίς να κατηγορώ γενικώς το σκυλάδικο-, κατηγορήθηκα από πολύ κόσμο. Πολλά μηνύματα ήταν κατευθυνόμενα από γνωστούς και μη εξαιρετέους, για να μην λέμε ονόματα… Υπάρχουν άνθρωποι του χώρου μας οι οποίοι έχουν μένος και βρίζουν με άλλο όνομα στο Facebook. Ξέρω ότι είναι του χώρου. Όλοι μας έχουμε αντιπάθειες. Το τι «είσαι ατάλαντος, ανύπαρκτος» άκουσα… Ή «τι έχεις κάνει εσύ στην τηλεόραση; Και σιγά μην έχεις κάνει Επίδαυρο… Θέλεις να είσαι συνέχεια στα περιοδικά και να κάνεις Lifestyle, κάνεις τα πάντα για να είσαι ξανά στην επιφάνεια μέσω των εμπαθειών σου»- ήταν εξευτελιστικά σχόλια. Εγώ δεν έχω κάνει ούτε τρελό lifestyle, ούτε έχω καλέσει φωτογράφο ή δημοσιογράφο να με φωτογραφήσει στην παραλία, ούτε έχω «πουλήσει» την οικογένειά μου. Εκφράζω την γνώμη μου ως ελεύθερος πολίτης. Δεν υποστήριξα ποτέ ότι είμαι ο συγκλονιστικός ηθοποιός, που έχει κάνει μόνο ποιοτικά πράγματα και σνομπάρει όλα τα άλλα. Απλώς εξέφρασα την αγανάκτησή μου για την κακή αισθητική και το πόσο κακός οιωνός είναι αυτός για τις επόμενες γενιές. Για να μην συνεχίσουμε αυτό το πράγμα. Ήταν ένα τυχαίο όνομα. Κατηγορήθηκα ότι ζηλεύω την επιτυχία της. Αναφερόμουν γενικώς στην κάθε Πάολα. Η συγκεκριμένη κοπέλα κάνει πάρα πολύ καλά την δουλειά της. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό γιατί τα έχω καλά με την ματαιοδοξία μου. Το συγκεκριμένο όνομα το είπα τυχαία για να δείξω την αγανάκτησή μου ότι αυτό γίνεται τρόπος ζωής. Εγώ το «σκυλαδικό» δεν το λέω αναφερόμενος στην μουσική, αλλά στην κακή αισθητική που κυριαρχεί» τόνισε στο ΕΓΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...