Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Του Θέμη του αρέσει πολύ η μαγειρική μου»

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή είναι παραδοσιακή γυναίκα και παρά τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις μαγειρεύει και κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού.

«Μαγειρεύω και γενικά δρα και αγχολυτικά η μαγειρική σε εμένα. Πολλές φορές όταν θέλω να ξεφύγει το μυαλό μου, μαγειρεύω. Αλλά δε θα σου πω ψέματα ότι μαγειρεύω κάθε μέρα. Φέτος που ήμουν πιο χαλαρή , μαγείρευα πιο συχνά».

«Μαγειρεύω τα φαγητά που μου αρέσουν και που μαγείρευε και η μαμά μου στο σπίτι. Η μαμά μου δηλαδή δεν έφτιαχνε ποτέ μουσακά ή περίπλοκα φαγητά ταψιού, αυτά δεν ξέρω να τα κάνω ας πούμε. Αλλά ξέρω να μαγειρεύω και γκουρμέ και πιο παραδοσιακά, όπως τα γεμιστά». Ο σύζυγός της Θέμης Σοφός της ζητάει κάποιο συγκεκριμένο φαγητό;

«Ο Θέμης έχει πλάκα γιατί εγώ περνάω περιόδους όπου "κολλάω" με συγκεκριμένα φαγητά που μου αρέσουν και τα κάνω συνέχεια. Όταν δε μου πετύχει το κάνω συνέχεια μέχρι να μου πετύχει. Περνάμε γενικά φάσεις με τη μαγειρική μου. Δηλαδή περάσαμε μία φάση που τρώγαμε πολύ συχνά ένα κοτόπουλο με ρύζι και μανιτάρια στη κατσαρόλα. Το οποίο μέχρι να μου βγει όπως το ήθελα το έφτιαχνα επί ένα μήνα δύο φορές την εβδομάδα. Τα τρώει όμως. Του αρέσει πολύ η μαγειρική μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...