Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Πάολα: «Από μωρό ήμουν η σταρ του χωριού μου»

Θεωρείται κατεξοχήν λαϊκή τραγουδίστρια, δέχεται όμως κολακευτικά σχόλια από εκπροσώπους όλων των ειδών μουσικής. Πως αντιμετωπίζει τα σχόλια αυτά η Πάολα; Η ίδια δήλωσε στο κυπριακό DownTown: «Είναι τιμή μου να γίνονται αυτά. Αλλά είναι και τιμή μου το να έρθει ένας θαμώνας στο μαγαζί που τραγουδάω και να μου πει δυο όμορφα λόγια. Το ίδιο τιμητικά είναι και τα δύο». Όσο για το αν υπάρχει ποτέ περίπτωση να... καβαλήσει το καλάμι, η Πάολα εξήγησε: «Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω αυτό που είμαι με την επιτυχία, την αγάπη του κόσμου ή τα καλά λόγια. Δεν είναι στο χαρακτήρα μου να καβαλάω καλάμι, είμαι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος. Επιπλέον, από μωρό, ήμουν η σταρ του χωριού μου. Και στο σπίτι μου και στη γειτονιά μου και στην οικογένειά μου, ήμουν πάντα 'η σταρ'. Απλά τώρα, βλέπω ότι η δουλειά μου εξελίσσεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...