Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Κώστας Κόκλας: «Πήρα την βάρκα μου αλλά όχι κότερο»

Ο Κώστας Κόκλας σε συνέντευξή του ρωτήθηκε αν θεωρεί ότι η γενιά του έφτασε κοντά στα όνειρά της και ξαφνικά όλα χάθηκαν.

«Ασχέτως αν δεν το λέγαμε, υποσυνείδητα ξέραμε ότι θα συνέβαινε κάποια στιγμή. Τα ατελείωτα ταξίδια σε τροπικά μέρη, τα ακριβά αυτοκίνητα σε ένα κράτος διεφθαρμένο που δεν παράγει τίποτε, κάποτε θα τελείωναν. Εγώ, τουλάχιστον ήξερα ότι θα γινόταν». Όσο για το αν επέτρεψε πολυτέλειες στον εαυτό του δήλωσε στο περιοδικό Hello: «Κάποια στιγμή εργαζόμουν πολύ σκληρά και η δουλειά μου με αντάμειβε με καλά χρήματα, που μου επέτρεπαν να ζω ικανοποιητικά. Να πάρω, δηλαδή, ένα σπίτι για την οικογένειά μου, το οποίο βέβαια το χρωστάω, να κάνω δυο ταξίδια, ενδεχομένως μερικά δώρα σε φίλους. Δεν έκανα πράγματα που ήταν μέσα στην χλιδή. Πήρα την βάρκα μου δεν λέω, δεν πήρα όμως κότερο. Αγόρασα αυτοκίνητο που να εξυπηρετεί τις ανάγκες μου. Τα επέτρεπε η δουλειά μου αυτά. Έβλεπα όμως κι ανθρώπους που δεν το επέτρεπε η δουλειά τους, να κάνουν πιο πλούσια τη ζωή από ότι έκανα εγώ. Αυτό ήταν λάθος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...