Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής ζούσε χωρίς ρεύμα και νερό


Ένας από τους μεγαλύτερους λαϊκούς τραγουδιστές της Ελλάδας ο Κώστας Μοναχός αποκάλυψε στην "Εspresso" τις δύσκολες στιγμές που πέρασε και την περίοδο που απουσίαζε από το τραγούδι και τις πίστες.


"Όταν εγκατέλειψα τη νύχτα με έπιασαν τάσεις αυτοκαταστροφής. Ξαφνικά έπρεπε να ζήσω μια διαφορετική ζωή. Τα χρήματα τελείωναν και ήταν δύσκολα. Ενώ είχα βοηθήσει και είχα στηρίξει οικονομικά πασίγνωστα σήμερα ονόματα της εγχώριας σόουμπιζ, κανένας, μα κανένας δεν μου έδωσε χέρι βοηθείας! Μου γύρισαν την πλάτη και με ξέχασαν. Εγώ όμως δεν έχασα την πίστη μου. Αντλούσα δύναμη από τον Κωνσταντίνο" δηλώνει στην εφημερίδα.

"Ακόμη και όταν μας έκοψαν το ρεύμα και το νερό για τέσσερις μήνες, εμείς το είδαμε σαν διακοπές. Σαν να κάναμε κάμπινγκ" συμπληρώνει.

Ο Κώστας Μοναχός βρήκε τον δικό του φύλακα-άγγελο στο πρόσωπο ενός "Ηρακλή", ενός γίγαντα με καρδιά μικρού παιδιού, του θρυλικού Γιώργου Τρομάρα. "O μόνος που όλα αυτά τα χρόνια ήταν δίπλα μου ήταν ο Γιώργος Τρομάρας" σημειώνει ο τραγουδιστής. Ο Κώστας Μοναχός κατάφερε να αντλήσει λίγη από την τιτάνια δύναμή του παλαιστή και να σταθεί πάλι στα πόδια του. Ο Γιώργος Τρομάρας τον σήκωσε από τον πάτο στον οποίο ζούσε, τον έβαλε στις πλάτες του και του έδειξε πως να πιάσει και πάλι τη ζωή από τα μαλλιά.

Πηγή: Εspresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...